Покупці мають право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», стаття 9.
Щоб повернути товар переконайтесь, що дотримані наступні умови:
- Товар новий, не використовувався, повністю укомплектований, збережена цілісність оригінального пакування
- Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, збережені заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки та документація
- Програмне забезпечення не піддавалось змінам, не оновлювалось, не встановлювались облікові записи
Для оформлення заявки на повернення оберіть спосіб зв'язку з магазином:
1. Зверніться до нашого колл-центру за телефоном:
+380674900395 (згідно тарифів Вашого оператора)
2. Зв'яжіться з відділом повернень за телефоном або Вайбером:
Телефон: +380676720877
Вайбер: +380675720683
(згідно тарифів Вашого оператора)
ПН - ПТ: 09:00 - 18:00,
СБ-НД: вихідний
3. Зверніться до нашого пункту видачі, що знаходиться за адресою:
м. Харків, пр. Науки, 48 (м. «Ботанічний сад»)
ПН - НД: 10:00 - 20:00
4. Якщо товар був придбаний в магазині Click в ТРЦ Respublika Park, його можна повернути безпосередньо в магазин Click.
м. Київ, вул. Кільцева дорога, 1, (вихід Р7)
ПН - НД: 10:00 - 22:00
Телефон: +380675774690 (згідно тарифів Вашого оператора)
Якщо під час експлуатації товар зламався або виявлено дефект, незалежно від кількості днів, що минули з дати покупки, товар підлягає діагностиці та ремонту в сервісному центрі згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Інформацію щодо передачі товару на сервісне обслуговування можна знайти в розділі "Гарантія та сервіс".